Sebestyén, Andrea (2009) Nem lehet elég korán kezdeni? - Babacsatorna Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Subai, Zsuzsa (2009) "Tudjátok, ma is tanultam valamit…" - A vallásokról a South Park segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Riskó, Áron (2006) Az "emberiség jótevője" vagy "idiótadoboz"? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Losonczi, László (2006) A közszolgálatiság és annak megítélése Magyarországon: a kereskedelmi televíziók megjelenésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Walczer, Tünde (2006) Álmaimban Amerika (Illegális bevándorlók: sorsok és ami az online sajtóban megjelenik). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czene, Annamária (2006) A nemzeti turisztikai hivatalok marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Haszán, Zoltán (2005) Az etalon újságírás fekete éve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Haszán , Zoltán (2005) Az etalon újságírás fekete éve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Haszán, Zoltán (2005) Az etalon újságírás feketeéve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Detrői, Krisztina (2005) A Gyöngy magazin átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szentendrei, Angéla (2005) Kommunikáció a magyar rendőrségen belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sike, Renáta (2005) Kormányok sportpolitikai összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sagyibó, Melinda (2005) Válságkommunikáció, avagy kommunikációs válság a Magyar Köztársaság Rendőrsége tájékoztatási gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Erika (2005) A magyar mozi története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czene , Annamária (2005) A marketingkommunikáció hatása az idegenforgalomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Edina (2004) Egy vidéki, kereskedelmi rádió marketing struktúrája - A dunaújvárosi EL-DO Rádió példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vékony, Viktor (2004) Hírszerkesztés, vagy virtuális valósággyártás fogyasztóknak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czene, Annamária (2004) A marketingkommunikáció hatása az idegenforgalomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kallus, Mónika (2003) A 100xSzép magazin szerkesztése, tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Janzsó, Viktor (2003) Az iraki háború és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Janzsó, Viktor (2003) Az iraki háború és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Gábor Dávid (2003) "A Gonosz Tengelye" - avagy irányváltás az amerikai külpolitikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Péter (2003) A magyar rockújságírás története: a Hammerworld Magazin működése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Beáta (2002) Az economia világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Ildikó Melinda (2002) A magyar sajtószabadság alakulása az 1848-49-es szabadságharc idején és a XX. század végén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csécs, László (2002) A napilapok példányszámának változása a rendszerváltástól napjainkig Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Balázs (2001) A negatív hír a hírműsorokban - A bulvár műfaj megjelenése és tündöklése a hírműsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyimesi, Ágnes (1999) Hír-televíziózás = CNN? Masters, József Attila Tudományegyetem.