Maróti, Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Turzó, Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Somoskövi, Tamás (2020) Fogyasztói magatartása vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, János Kristóf (2020) A beszállítók hatása a lakossági fogyasztókra egy innovatív cég életében a kkv szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ormos, Petra (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Sára Eszter (2020) A közforgalmú gyógyszertár gondozási szolgáltatásainak elégedettségmérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Trapp, Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Anita Barbara (2019) Az Y generáció médiafogyasztási szokásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Borbély, Bence Endre (2019) Az adatvezérelt marketing jelenléte a magyarországi kis- és középvállalkozások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Palotás, Zoltán Ferenc (2019) Az online kommunikáció jelentősége a magánegészségügyi szektorban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Anita (2019) Egyetemisták tanszervásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baum, Adam (2019) Manipulation in Marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Namazov, Bayram (2019) What makes Azerbaijani companies use digital marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forró, Barbara Edina (2019) A kereskedelmi bankok marketing módszereinek vizsgálata a tranzakciós marketing és a kapcsolati marketing tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fröhlich, Gábor Martin (2019) A közösségi média mint marketing eszköz a kkv-k számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rákossy, András Béla (2018) Affiliate marketing a magyarországi e-kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szügyi, Ágnes (2018) Az inbound marketing alkalmazása a felsőoktatási online marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyulai, Zsófia (2018) Az élményérzetet teremtő arculat megalkotás az online-világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Micziz-Belovai, Viktória (2018) Az új termék választását befolyásoló tényezők a dohánypiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Attila (2018) Hűség vagy érdek - A Decathlon törzsvásárlói rendszerének elemzése és fejlődési lehetőségeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Buza, Patrik Márk (2018) Inbound marketing a BZB szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Patonai, Kata (2018) Kihívások a felsőoktatási marketingben : lehet megoldás a gamification? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Major, Kitti Anett (2018) Marketing automatizációs szoftverek a modern marketing technológiai igényére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Abdel-Hafez, Imad Ammar (2018) Print Shop Marketing in a Digital Era Analyzing customers' needs and influences. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Omunu, Eddie Lawrence (2018) Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Udvardi, Tibor (2018) Tasted the feelings - A Coca Cola online marketing tevékenysége facebook aktivitás vizsgálattal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sebők, Beatrix (2018) A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prónay-Hörömpő, Lilla (2018) Új generációs fogyókúra, a Lifetilt online fogyókúrás közösség netnografikus elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Brigitta (2017) Az FMCG termékek csomagolás színeinek meghatározása az X és az Y és Z generációk színasszociációi alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kócsó, Ádám (2017) Az online ajánlórendszerek hatása a vásárlási döntésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Andor (2017) Hogyan lehetsz sikeres vlogger? : influencer marketing: a bizalom szerepe a vlogoszférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Becker, Tivadar (2017) Marketing- és reklámhatékonyság vizsgálata a gyógyszertárban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Gábor Attila (2017) Vloggerek, mint véleményvezérek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Medvegy, Kitti (2017) Vlogoszféra- A beauty vlogok hatása a nézők vásárlási hajlandóságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sveier, Jázmin (2017) A marketingkommunikáció hatása a vásárlói döntési folyamatokra a vendéglátásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nyári, Fanni (2016) Az IT és a személyes alapú kapcsolatok szerepe az üzletkötésben és a kapcsolatmenedzsmentben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdu, Csilla (2016) Az OTP Bank elégedettség és lojalitás vizsgálata a lakossági ügyfelek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
H. Nagy, Fanni (2016) Az email feléledt?! Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Felícia (2016) A BTL eszközök alkalmazása a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváthné Bánoczki, Anikó (2016) Fogyasztatói, vásárlói döntések az arcápolási termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Érsek, Hajnalka Edit (2016) Kis- és középvállalkozások online marketingkommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barczánfalvi, Csongor (2016) Különböző életciklusban lévő startup vállakozások marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Unk, Péter Pál (2016) Natív hirdetések az online kiadványokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Gábor (2016) Online marketingkommunikációs eszközök a hazai KKV-k szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Lionel Richárd (2016) Saját márka építés és a hozzá kapcsolódó reklámtevékenység a Vacsi Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szigeti, Petra (2016) Webergonómia és felhasználó-központú tervezés mint marketing eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bába, Katalin (2016) Ügyfél elégedettség, panaszkezelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Akaemeziem, John Ogochukwu (2016) The importance of Customer satisfaction and loyalty CASE STUDY: MTN NIGERIA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyulai, Zsófia (2016) A keresőmarketing területeinek bemutatása és elemzése az Ingatlannet.hu weboldalon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Viczián, Tamás (2016) A mobilkommunikációs technológiák terjedése és a mobilmarketing befogadása a felhasználók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bene, Szabolcs (2016) A szegedi rádiók rádióhallgatási szokásai a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csapó, Gergely Gábor (2015) Az Ingatlannet.hu által használt online hirdetési eszközök és az online hirdetések során elért eredmények elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Bence Gábor (2015) Az elégedettség és a lojalitás kapcsolata az Adidas sportruházati terméket használók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Szilvia (2015) Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Zsolt (2015) A Borsodi sörgyár ízesített söreinek bevezése és azok sikerei a hazai sörpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Andrea Petra (2015) Business marketing, a szervezetek közötti kapcsolattartási módok, csatornák hatása a kapcsolat alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp-Kószó, Kinga (2015) Elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztói szegmensek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Petra (2015) A Facebook jelentősége a vállalati életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bogár, Krisztina (2015) A Google AdWords alkalmazási lehetőségei a szervezeti piacokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rafael, Brigitta (2015) A Gödi Aphrodite Hotel marketing stratégiája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, Attila (2015) Hallgatói mobilitás és a Szegedi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karán tanuló külföldi hallgatók elégedettségének vizsgálata SERVQUAL modellell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baka, Anett (2015) Kódolt táplálkozás a bőség világában. Az egészségtudatos magatartás és a Norbi Update márka kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás, Szilvia (2015) Magyarországi borkultúra, borfogyasztási szokások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Károly (2015) A Millenárisok okostelefon vásárlása: Az Y generáció okostelefon vásárlási szokásainak elemzése, a döntési folyamat modellje alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Katalin Lilla (2015) Márkás legyen vagy hamisított? Az ázsiai webáruházak hatása a fogyasztói társadalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sápi, Zoltán Tamás (2015) A Naturtex-SZTE-SZEDEÁK kosárlabda egyesületének jelenlegi marketing tevékenysége és potenciális fejlődési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kanalas, Lili (2015) Oktatásmarketing egy integrált egyetemen: Egy szervezet különböző szintjeihez tartozó marketingfolyamatok kapcsolódási pontjainak bemutatása az SZTE JGYPK Stíluskommunikátor szakirányú továbbképzési szak példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Máté (2015) Online marketing megoldások a Facebook és a mobilmarketing területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sebők, Beatrix (2015) Ruházati cikkek online vásárlása - és terjedésének korlátai a Z generáció körében Szegeden és vonzáskörzetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pászti-Tóth, László (2015) Start-upok és üzleti modellezés- Magyar start-up vállalkozások üzleti modellezési gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szügyi, Tamás (2015) Tandíjak és ösztöndíjak Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi, Eszter (2015) A luxusipar divatmarketingje és a luxusdivat effektív marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Ádám (2015) A szegedi lakosság éttermi szolgáltatási színvonallal kapcsolatos elvárásainak és elégedettségének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Brigitta (2014) Az online kereskedelem iránti bizalmat befolyásoló pszichológiai és szociodemográfiai tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Lívia (2014) Costumer Relationship Management vállalati bevezetése - a lehetőségek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Attila (2014) Eladáshelyi és vásárláshelyi reklámozás a tetőtéri ablakgyártók piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gasztány, Richárd (2014) Keresőoptimalizálás az üzleti életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kócsó, Ádám (2014) Mobilmarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Apostol, Noémi (2014) Márkaismertség és márkaimázs a magyar fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Monostori, Ádám (2014) Napjaink hatékony reklámozási formáinak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Marcell Márton (2014) Rádiós reklámok hatása a fogyasztókra és hirdetőkre (Bemutatva a szegedi Rádió 88-on keresztül). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai, Zsolt (2014) Szeged közösségi közlekedése és az utastájékoztatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vízi , Orsolya Márta (2014) Védhető-e a virtuális énem? - Személyes adatok védelme az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz-Vavró, Rita (2014) A hazai web shopok marketingtevékenységének értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Monoki, Zoltán (2014) A videojáték-ipar új értékesítési módszerei és a magyar játékosok videojáték-vásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kazinczi, Lilla (2013) Egy webáruház kialakításának szempontjai a potenciális vásárlók megkérdezése alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Túri, Tamás Ádám (2013) Fizetett keresőhirdetés használata a Google AdWords rendszerében egy kisvállalkozás példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sütő, Anita (2013) "Formabontó hadművelet". Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Mihály Tamás (2013) Google me! A keresőhirdetés jelene és jövője Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Katalin (2013) Gyerekek és reklámok - Az „olcsó” bébiszitter mellékhatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Kataliin (2013) Gyerekek és reklámok. Az "olcsó" bébiszitter mellékhatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Radics, Ferenc (2013) Halfogyasztási szokások feltérképezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Répás, Ágnes (2013) Marketingkommunikációs eszközök szerepe a hévízi turizmus fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Gábor István (2013) Mobil marketing - A mobil marketing attitűd vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rozonics, Milán (2013) Online ajánlórendszerek és collaborative filtering a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Völgyi, Sándor László (2013) Online megjelenés alkalmazása a hazai kis- és középvállalkozások tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Kinga (2013) A Ron Hispaniola termékcsalád spanyol piaci marketinggyakorlatának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baka, Anett (2013) Verseny az olvasókért - a makói hirdetőújság-piac olvasói elégedettségvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Polestyuk, Tibor (2013) A franchising működésének elmélete és gyakorlata (esetpéldák). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Péter (2013) A gazdasági világválság hatása a Lombard Lízing Zrt. visszavett eszköz értékesítési stratégiájára, IT és B2B tevékenysége tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Keszthelyi, Viktória (2013) A mai információs és kommunikációs technológiai trendek marketing területen történő felhasználása a magyarországi kis- és középvállalkozások számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barna, Diána Magdolna (2012) Amit egy horgász webáruház foghat az online marketing segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Tamás (2012) Az Ultimate Fighting Championship marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boldizsár, Kármen (2012) Az Y generáció vásárlási magatartása és fogyasztói szokásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Dalma (2012) Az online marketing és a collaborative filtering a Printker papír-írószer internetes áruházban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rátkai, Eszter (2012) CRM rendszer megtérülésének vizsgálata a Zsemi-Lift Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Máté (2012) Egy magyarországi mikrovállalkozás plurális marketing tevékenysége a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Dalma (2012) Hatékony-e a reklámhatás-kutatás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Arató, Melinda (2012) Lájkolnád a bankod? Pénzintézeti marketing a Facebookon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tekulics, Anna (2012) Meglepetésmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Markó, Brigitta Zsanett (2012) Reklámhatékonyság az Axe Dark Temptation kampányának bemutatásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Márta (2012) A Szegedi Ifjúsági Napok látogatói fogyasztói szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gálik, Tamás (2012) A cintányérpiac értékesítési gyakorlatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Katalin (2012) Ügyfélközpontú marketing a mitvalasszak.com építőipari portál gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Seres, Krisztina (2012) Új márka az Exicom kínálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zadravecz, Donát (2012) A kapcsolatiság jelentősége a pénzügyi szolgáltatások piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Eszter (2012) Ökológiai mosó- és tisztítószercsalád marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Székely, Dóra (2012) Élelmiszer hirdetések elemzése a Metropol napilapban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czinege, Ákos (2012) A márka és a márkamenedzsment szerepe - A vállalati márka építése a Jysk esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsuzsa (2011) Az emberi tényező szerepe az elégedettség kialakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pópity, Gábor (2011) Az internet szerepe és lehetőségei az FMCG szektorban, avagy e-kereskedelem a gyorsan forgó termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sikala, Ákos (2011) Az online analitikai eszközök használata a vállalat információs rendszereiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsuzsa (2011) Az üzleti tervezés módszertana egy IT startup esetére alkalmazva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Bernadett Mária (2011) A Facebook forradalma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pál-Molnár, Bence (2011) Fogyasztói magatartás az online póker piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bajusz, Péter Gábor (2011) Hogyan választanak a felvételizők felsőoktatási intézményt? Felsőoktatás marketing a középiskolás diákok és tanáraik véleménye tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prónay, Bence (2011) Hungary® - A Magyarország márka megítélése külföldi és magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Tímea (2011) Kulturális különbségek és a web. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Márk Miklós (2011) Marketing és PR tevékenység bemutatása és hatása az agrárgazdaságban a SZEGÁNA Kft. példája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pászti-Tóth, László (2011) Nonprofit marketing - Profit nélkül mi értelme? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Viktória (2011) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lele, Zsófia (2011) Online vásárlói vélemény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Aida (2011) A hűségkártyák helye a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berkecz, Dóra (2011) A nyereményjátékok közösségformáló ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hodován , Gabriella (2011) A társadalmi felelősségvállalás etikai és marketing megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Halápi, Marianna (2011) A vásárláshelyi marketingeszközök a Johnson&Johnson Magyarország Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Storcz, Petra (2010) Az Internet jelentősége Hévíz marketing tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Réti, Zsófia (2010) Az egységes vizuális megjelenés szerepe a magyar felsőoktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozóki, Klára (2010) Az elektronikus kereskedelem és az online vásárlások elterjedésének vizsgálata az aukciós oldalak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, János (2010) Az online marketing és a közösségi média kapcsolata – értékel(?) a fogyasztó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zdenkó, Anita (2010) Budapesti Olimpia - a lehetőségek megítélése és a reklámstratégia elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Almási, Anikó (2010) A Corporate Identity elemzése a magyarországi kis- és közepes vállalatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ágh, Anikó (2010) Fogyasztói szokások vizsgálata a magyar jeges tea piacon, avagy a Lipton Ice Tea hogyan növelhetné piaci részesedését 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, dr. Zoltán (2010) Gondolatok a szegedi orvosképzés fejlesztéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Csilla (2010) Harsogd túl a reklámzajt... vagy suttogj hallhatóan! - A hagyományos marketingkommunikáció megújulásának lehetősége a gerillamarketingen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Gábor István (2010) Könyvet borítójáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Krajkó, Attila (2010) Közösségi média és a marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kecse-Nagy, Fanni (2010) Magyar fiatalok borfogyasztása, és az őket megcélzó bormarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Edina (2010) Online marketing-web2, C2C, azaz a közösség ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Imre (2010) Piramisalja marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Katalin (2010) Reklámábrázolás hatásai – Erotika, szexizmus, sztereotípiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kecse-Nagy, Helga (2010) Squash: hogyan válhat Magyarországon tömegsporttá. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Komjáti, Zsuzsanna Beáta (2010) A Szegedi Tudományegyetem webes megjelenése és annak értékelése az egyetemi rangsorok segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Emese Krisztina (2010) Vásárlási döntéshozatal alakulása az online közösségi média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Anett (2010) Ügyfélkapcsolat menedzsment - Technológia vagy orientáció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borbola, Balázs Antal (2010) Ügyfélkapcsolat-menedzsment a magyar gyakorlatban, német és magyar perspektíva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kuczora, Attila (2010) Ügyfélkapcsolatok és panaszhelyzetek kezelése a vendéglátás területén, a szegedi "Borostyán Birtok" szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berki, Viktor (2010) A kapcsolati marketing fejlődése: a CMP modell alkalmazásának empirikus vizsgálata a magyarországi vállalatok marketing stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csekei, Réka (2010) A kereskedelmi márka szerepe a METRO Kereskedelmi Kft. életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Eszter (2010) A marketing adta lehetőségek a kis- és középvállalkozások számára 2009-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gurzó, Veronika (2010) A márkaérték kulcskérdései és a márkák értékelésének problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Katalin (2010) A reklámok hatása a gyerekekre - Avagy mit tesz velük az "olcsó" bébiszitter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Nikolett (2010) A személyre szabás módszerei az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dovicsin, Renáta (2010) A vásárlói döntéstípusok elemzése a magyar pálinkapiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Dori, Szilvia (2009) Arculattervezés marketinges szemmel és a Sämling Kft. felértékelődő arculata és imázsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gregus, Anita Edit (2009) Arculatépítés Mórahalmon, avagy egy kisváros sikertörténete a Homokháton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Ildikó (2009) Az online reklámpiac jövője - viselkedés és érdeklődés alapján célzott online hirdetések és személyre szabott ajánlatok az internetmarketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Komlódi, Szandra (2009) Az ügyfélkezelés hatékonyságának vizsgálata helyi közüzemi szolgáltatók (távhőszolgáltatók) körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Benkő, Dóra (2009) Bankmarketing - Erste Bank gyakorlatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kazár, Klára (2009) Fiatal fogyasztók (?) - A Szegedi Tudományegyetem jegyzettámogatási rendszerének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boldizsár, Kármen (2009) Gyerekek, mint fogyasztók és az őket vásárlásra ösztönző „játékos” merchandising eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törőcsik, Júlia Sára (2009) Gyógyszertári marketing a hagyományos és modern gyógyszertárakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Borbás, Gabriella (2009) Hirdetés a Dél-alföldön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hraskó, István (2009) A KÉSZ csoport PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Braxmair, András (2009) „Magyar bor mindenkor” - A bormarketing stratégia irányvonalai és jövőbeli lehetőségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Palásti, Luca (2009) Marketingkommunikációs nehézségek a villamosenergia-piac liberalizációja következtében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gera, Gábor (2009) Reklámhatékonyság vizsgálat a Rádió Plusznál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, József (2009) A Szegedi Tudományegyetem a jelentkezők véleményének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szappanos, Szimonetta (2009) Szponzorálás, avagy a (helyi) vállalkozások sportszponzorálási lehetőségei a magyar férfi élvonalbeli kosárlabdázás példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Kálmán (2009) A fogyasztói magatartás változása on-line környezetben az aukciós oldalak példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csorba, Dr. Ágnes (2009) Új ügyfél. Hogyan? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szendrei, Tímea (2009) A kapcsolati marketing jelentősége napjainkban a business to business piacon, avagy a személyes eladás reneszánsza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Józsa, Anita (2009) A márkázás és a termékinnováció jelentősége a Forest Papír Kft. bemutatásán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bódi, Otília Anita (2009) A reklám - L’Oréal reklámfilozófia avagy „miért érdemlem meg?”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bakacsy, Henriett (2009) A sajtóhír és a tőzsdei árfolyam kapcsolata - Az OTP részvényárfolyamának változása a médiamegjelenések tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Deim, Andrea (2008) Aki keres, az talál - hirdetés a keresőkben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Arnold-Fuszenecker, Rita (2008) Az egyetemisták online aukciós magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsebeházi, Ildikó (2008) Az elektronikus kereskedelem jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Erika (2008) Az ügyfélkapcsolati menedzsment (CRM) mint a vállalati fejlődés eszköze a Főszer-Electric Zrt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mohos, Ferenc Richárd (2008) Egy magyar édesipari kisvállalkozás nehézségei és lehetőségei a fogyasztói szokások megváltozásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mizsei, Dr. Szabina (2008) Gerillamarketing. Az interperszonális kapcsolatok felhasználása a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Tímea (2008) Hullámhegyek és hullámvölgyek egy magazin életében - Kiskegyed. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bakó, Kata (2008) Kapcsolati marketing a bankszektor lakossági szférájában a Raiffeisen Bank Zrt. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehérvári, Krisztina (2008) Kapcsolati marketing és multi-level marketing: Eszköz és cél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozsla, Dániel (2008) Vásár az interneten - a fogyasztói online aukció jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Apáti-Kiss, Szilvia (2008) A marketingkommunikációs eszközök fogyasztást befolyásoló szerepe a Skoda Octavia példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Klein, Balázs (2007) Az eladásösztönzés szerepének bemutatása a magyar gépjármű lízingpiacon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Imre, Annamária (2007) Az online marketing szerepe a magyar egészségügyi szolgáltatók tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sápai, Gergely (2007) Beszerzés és stratégia az Electrolux-nál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márkus, László (2007) A Canon és a Nikon globális marketingstratégiája a digitális tükörreflexes fényképezőgépek vásárlói szegmensében, fókuszban az amerikai piaccal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Katalin Beáta (2007) A Co-op Hungary Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, József (2007) Együttműködések az elektronikus piactereken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Dániel (2007) Hatásos vagy hatékony? A reklámhatékonyság és reklámhatás mérés gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Donát (2007) Kereskedelmi kihívások - formálódó vásárlási szokások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Andrea (2007) Marketingkommunikáció a tömegközlekedésben: a lehetőségek áttekintése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vécsy, Bálint (2007) Nemzetközi kiállítások, vásárok alkalmával Magyarország, és Magyarország imázsa. Út Németországon át. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Gábor (2007) Településmarketing megvalósítás projekt szemlélettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Barbara (2007) A Tisza Volán Zrt. Public Relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tarnótzky, Csaba (2007) Verseny a hallgatókért: Felsőoktatási marketing - A weboldalak, mint hatékony marketingkommunikációs eszközök -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csák, Tamás (2007) A filmajánló rendszerek gyakorlati megvalósításai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Ferenc György (2007) A média szerepe a Public Relations-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kolláth, Enikő (2007) A trade marketing és a kereskedelmi játékok bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Helga (2006) Az Alföldi szaniter marketingstratégiája, avagy, egy tradicionális magyar márka sikertörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Litter, Dr. Zsuzsanna (2006) Az összehasonlító reklámok vizsgálata, különös tekintettel a T-Com vs. Tele2, valamint az Unilever vs. Beiersdorf reklámkampányára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Gyöngyi (2006) A Coca és a Pepsi kóla arculatának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Róbert Sándor (2006) Fogyasztóvédelem és marketing, különös tekintettel a kommunikáció káros hatásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csontos, Kornél (2006) A METRO Kereskedelmi Kft. "C+C" marketingstratégiája változásának vizsgálata, a sajátmárka és az ARO bolthálózat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jankó, Tamás (2006) Márka újraélesztése (Termékfejlesztés a Dacia-nál). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borsos, József (2006) Siófok turisztikai városmarketing koncepciója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Beáta (2006) Termékkínálat kialakítása és vállalati termékpolitika a háztartási tisztító- és takarítóeszközök piacán, a Domet Rt. szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gonda, Petra (2006) A Tisza Volán Zrt. PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Tamás (2006) A borfesztiválok marketing jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Asztalos, János (2006) Ügyfélkapcsolat menedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balaicz, Tibor (2006) A hazai mobilszolgáltatók versenyének hatása az árak alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Marianna (2006) A hungarikum borok külföldi megjelenésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Ágnes (2006) A kapcsolati marketing online eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Sarolta (2006) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gorzó, Dóra (2006) A nemzetközi és hazai turisztikai trendek és előrejelzések kapcsolata a Forrás Hotel jövedelemtermelő képességével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marinki, Ákos (2006) A piacorientált szemléletmód fontossága a magyar, azon belül is a szegedi vívósportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bárkai, Aliz (2006) Útban az információs társadalom felé (Magyarország és Németország e felé tett főbb lépéseinek és eredményeinek bemutatása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prónay, Szabolcs (2006) "A vállalat állít, a vevő dönt." A fogyasztói lojalitás jelentősége vállalat hosszú távú sikere szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Posta, Dávid (2005) A palack szelleme avagy a marketing, mint a márkaépítés eszköze a RED BULL gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Máté, Péter (2005) Az ügyfélkapcsolati marketing eszköz vagy eredmény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Puskás, Norbert (2005) Elektronikus kutúrcikk nagykereskedelem, új logisztikai megoldás a magyar könyvkereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg, Noémi (2005) Felelősségteljes vállalati magatartás a dohányiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ballus, Gábor (2005) Generikus készítmények versenye. Termékbevezetés a generikus piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marofka, Ferenc (2005) Internet banking. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szaniszló, Gábor (2005) Képregényipar: üzlet vagy álomvilág? (Az amerikai és a magyar képregénypiac bemutatása, összehasonlítása, javaslatok a magyarországi újrapozicionálásra). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sári, Edit Mária (2005) Középpontban az ügyfél, avagy CRM koncepció és gyakorlat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kotogány , János Norbert (2005) A Pick Szeged Rt. marketingkommunikációja. Ügyfélközpontúság a vállalati kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Tamás (2005) Személyre szabott reklámozás az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Stromajer, Katalin (2005) Termékpolitika. Az újtermék politika bemutatása a Coca-Cola Company példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Éva (2005) Választékkialakítás és árukihelyezés a Skála Divatház Rt. Ruházati osztályán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szép, Krisztina (2005) A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Rt. marketingkommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Piroska, Noémi (2005) A franchise rendszer, mint az image-építés eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Manev, Anita (2005) A marketing-mix szerepe a Cont-Media Kft. életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Govrik, Ákos (2005) A médiatervezés szerepe a reklámban. Az új Suzuki Swift átpozícionálásának és média megjelenéseinek összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sódar, Emese (2005) A szegedi hipermarketek vásárlásösztönző- és reklámtevékenységének hatása a fogyasztók döntéseire. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Körmöczi, Eszter Ágnes (2005) A szélessávú internet terjedését elősegítő feltételek és eszközök. Lesz-e szélessávú forradalom Magyarországon? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jámbor, Sándor (2005) A világháló az üzleti vállalkozások szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juray, Tamás (2004) Az elektronikus kereskedelem üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Péter (2004) Az új Audi A6 magyarországi piaci bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Tamás (2004) A Congress and Hobby Service Bt. szolgáltatói- és marketingtevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balaton, Ádám (2004) E-mail marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hajduné Turna, Katalin (2004) Harc az e-emberért, avagy Internet kávézók célcsoportválasztása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Óvári, Mariann (2004) Internet banking - egy speciális célcsoport elemzése -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Elekes, Edina (2004) Kis- és középvállalkozások marketing stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cseke, István (2004) Nonprofit PR vagy pénzszerzés? Nonprofit szervezetek az adófizetők 1%-os felajánlásának megszerzése érdekében végzett tevékenységének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lenzsér, Péter (2004) Reklámhatékonyság a virtuális világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Benczúr, Tamás (2004) Reklámháború. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lászlai, Noémi (2004) A kereskedelmi márkák megítélése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kóti, Zoltán (2004) A lapértékesítés ösztönzői és marketingtámogatása a Délmagyarország Kiadónál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, László (2004) A reklám etika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kólya, Róbert (2004) A televíziós reklámok hatása és a fogyasztói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mezei, Gábor (2003) Az információs társadalom helyzete, kialakulásának nehézségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Polner, dr. Tibor (2003) Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Csaba (2003) Reklám az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Anita (2003) Szeszesital értékesítés a gasztronómiában a Zwack Unikum Rt. Tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Edit Katalin (2003) Szolgáltatásintezív termék piaci bevezetése. IP telefónia Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Éva (2003) A fogyasztói öntudat fejlődése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Eperjesi, Tibor (2003) A hipermarketek helye és szerepe a kiskereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csornai, Bernadett (2003) A médiatervezés és vásárlás gyakorlata a médiaügynökségek világában: avagy mi a titka a hatékony médiatervezésnek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szegfű, Ivett (2003) Érzelmes marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Totik, Orsolya (2002) Divat és internet fejlődéselemzés és aktuális helyzetkép. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Julianna (2002) Márkanév-menedzselés és márkapozicionálás a Zwack Unicum Rt. termékeinek példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenes, Balázs (2002) A hipermarketek magyarországi jelenlétének és terjeszkedésének létjogosultsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyes, Tamás (2001) A hatékony internetes jelenlét. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Iván, Anita (2001) Az országimázs szerepe, jelentősége és céljai Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Keczer , Gabriella (2001) A Délmagyarország és a Délvilág online. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szamosvölgyi, Éva (2001) Egy kisvállalkozás tevékenységének sajátosságai marketinges szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dékány, Edina (2001) A Kontavill Rt. honlap tervezetének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Krisztina (2001) Marketing és kommunikáció egy gumiipari vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sallai, Eszter (2001) Speciális célcsoport megszólítása: a Pepsi-Cola Company marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Major, János (2001) Termékpolitika a bútorpiacon. A Gyöngyfa2000 Bútorkészítő és Szolgáltató Kft. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Beáta (2001) A civil szektor sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bajnai, Kitti (2000) Elektronikus kereskedelem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Totik, Orsolya (2000) Online ruházati marketing, avagy divat az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.