Honti, Natali (2023) Az online oktatás hatása az általános iskolások érzelmeire és társas kapcsolataira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Réka Anna (2022) A fordított osztályterem koncepciója és módszertani lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kővágó, Péter (2021) Az etikaoktatás magyarországi helyzete a 20. századtól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Brigitta (2021) Játékosítás motivációs lehetőségei a matematika oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lipták, Anett Judit (2021) Nemzetiségi oktatás Magyarországon, középpontban a szlovákság helyzetével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pfeifer, Anna (2021) A digitális oktatás megvalósítása és hatásai általános iskola első osztályaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Stábl, Nóra (2021) A magyarországi németek kultúrája a dél-alföldi nemzetiségi óvodákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szegedi, Erika Beáta (2019) 11-12. évfolyamos diákok véleménye az iskolai közösségi szolgálat (IKSZ) teljesítéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiga, Vivien (2019) Társas helyzetek összehasonlítása az osztályon belül és a közösségi oldalakon 8. évfolyamban, és a szülői kontroll vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hatala, Annamária (2018) Az IKT eszközök használata a zeneoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schlesinger, László (2018) Az európai értékek megjelenése a magyarországi oktatás tartalomszabályozó dokumentumaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fülöp, Szabina (2018) Az információs és kommunikációs technológiák használata, lehetőségei a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bereczki, Csilla (2018) Az állampolgári műveltség összetevőinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berényi, Dorottya (2018) IKT-eszközök alkalmazásának lehetőségei az angol nyelvoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Edit (2018) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazási lehetőségei az oktatásban és a webprogramozás tanításábsan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Szilvia (2018) Internetes zaklatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Veress, Attila (2018) Mobilkommunikációs Eszközök Alkalmazási Lehetőségei az Oktatásban : Célok, Módszerek és Megvalósítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nóvé, Eszter (2018) Médiatudatosságra való nevelés elmélete és gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schlesinger, László (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti, Dominika (2018) Állampolgári nevelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyömbér, Dóra (2017) Az eBeam mobil interaktív eszköz alkalmazási lehetőségei az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid, Lilla (2017) IKT-s eszközök a német nyelvoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Slajher, David (2017) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazási lehetőségei az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bernáthné Szabó, Adrienn (2017) A középszintű informatika érettségi vizsga sajátosságainak elemző vizsgálata és a vizsgaeredményeket befolyásoló tényezők egy Tolna megyei középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Győri, Viktória (2017) Óvodapedagógusok információs-kommunikációs technológiák iránti attitűdjei Szeged és Szolnok különböző fenntartású óvodáiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gora, Patrik (2016) Hogyan egészítheti ki a mobil tanulás (m-learning) az angol, mint első idegen nyelv tanítását? Elméleti megközelítések, és irányvonalak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fenyő, Noémi (2016) IKT-eszközök alkalmazásának lehetőségei az olasz nyelv tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Ákos (2016) Kérdőíves vizsgálat hit és előítéletesség összefüggéséről a Dugonics András Piarista Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gora, Patrik (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Zoltán (2016) Serdülők politikai szocializációja Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zrinszki, János (2016) Történelmi tudás alkalmazásának vizsgálata 8. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szabóné Tóth, Zita (2016) A diákönkormányzat lehetséges szerepe a diákok állampolgári műveltségének fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Edina (2015) Az interaktív eszközök használata földrajz órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Konyecsik, Kinga Enikő (2015) Az állampolgári kompetencia. Fogalma, háttere, vizsgálata és fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, András Csaba (2015) A digitális játékok felhasználási lehetőségei az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hajnal, Hajnalka (2015) A diákok motivációjának és igényeinek felmérése az IKT eszközökkel segített angol nyelvoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Csinos, Melinda (2015) A magyarországi NAT Ember és társadalom műveltségterület társadalomismereti témáinak és a szerbiai polgári nevelés tantárgy tantervének összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Katalin (2014) Az IKT eszközök szerepe a tanulási környezetek átalakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Annamária (2014) Az interaktív tábla az informatika oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tápai, Balázs (2014) IKT eszközök lehetséges alkalmazása az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Felnagy, Krisztián (2014) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazása a matematika tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Buza, Tímea (2014) Tehetséges tanulók tanulási stílusa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zakarné Lóczi, Mária (2014) A tanulási stílusok és az IKT-eszközök használatának összefüggései. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, László (2013) IKT-eszközök a történelemoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kazár, Ádám (2013) Információs-kommunikációs technológiával támogatott problémaközpontú tanulási környezet hatékony alkalmazása a német mint idegen nyelv oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sárközy, Tímea (2013) A tanulói notebookok használata online tanulási környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zana, Tamás (2012) Az interaktív tábla felhasználási lehetőségei a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Garaczi, Veronika (2012) A közösségi tevékenységformák fiatalokra gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Városi, Attila (2011) Elektronikus tananyagok használata az oktatásban - SDT segédanyagok a történelem oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rotics, Zsuzsanna (2011) Elektronikus és multimédiás segédanyagok alkalmazási lehetőségei a mozgóképkultúra és médiaismeret oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Huber, Krisztina (2011) Hatékony tanulási környezetek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marton, Gellért Ernő (2011) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazása a történelemtanításban (Digitális segédanyagok elemzése). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kolozsi, Orsolya (2011) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazása és lehetőségei a történelem tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maczkó, Vivien (2011) A fiatalok politikai kultúrájának és szocializációjának vizsgálata a rendszerváltás utáni Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dancs, Katinka (2011) Állampolgári attitűdök vizsgálata 9. osztályos szegedi tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Ibolya (2011) A nemzeti identitás vizsgálata a 7. és 11. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.