Simon, Milán (2023) Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jakus, Luca (2023) Az inbound marketing módszertanának bemutatása és alkalmazása a tudatoshajápolás.hu weboldalon keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Al, Mghawish Yamama (2023) The Essence of Fashion: Navigating Brand Identity Across Fashion Niches. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tordai, Boróka (2023) Hírlevélmarketing és hírlevélstratégia kialakítása kisvállalatok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Babett (2023) Influenszerek hatása a fogyasztói döntésre a kozmetikai piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Heinrich, Ágnes (2023) Public relations és hírnévépítés a szolgáltató vállalatok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karácsonyi, Petra (2023) A fogyasztók vásárlói magatartásának változása a H&M üzleteiben megjelent fenntartható divat hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Enikő (2023) A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Botár, Dalma (2023) A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Kitti (2022) Az Alitta Iron Bt. webshop fejlesztését követő ügyfélelégedettség vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mogyorós, Károly Bálint (2022) Az arculat és a felhasználói élmény közti kapcsolat a webáruházaknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Anita (2022) A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dobsa, Attila Bendegúz (2022) A magyar streaming piac jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kispál, Gergely Tas (2022) A márkák befolyása az influenszerek megítélésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Poturak, Emina (2022) A sikeres influencer kampány összetevői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabadkai, Liza (2022) A social listening és a keresőoptimalizálás dilemmája – social listening alapú kulcsszókutatás a Rackhost.hu példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kanyó, Alexandra (2021) Az online szálláshely foglalási magatartást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök vizsgálata, különös tekintettel a remarketingre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pászti, Péter (2021) Céloldalak hatákony szövegezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Malina, Norbert (2021) Fogyasztói magatartás online piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Márió (2021) Magyar elektronikai webáruházak on-site keresőoptimalizálási tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magda, Dániel (2021) Szegedi pizzériák marketing tevékenységében történt változások feltárása a COVID-19 okozta lezárások hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bujdosó, Edina (2021) Szépségápolási termékek Instagram influencerek által történő reklámozásának hatása a Z generációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Kata (2021) Tartalommarketing az Ingatlannet.hu-n. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Váradi, Boróka Eszter (2021) A Z generáció tagjait befolyásoló online hirdetések és vélemények vizsgálata a natúrkozmetikumok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, Gábor (2021) A keresőoptimalizálás hatékonysága az online marketing területein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Virágh, Hajnalka Ildikó (2021) A koronavírus-járvány hatására megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az arcápolási termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor, Dominika Judit (2021) A közösségi média hatása a fiatal felnőttek egészségtudatos táplálkozására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harmath, Adrián (2021) A magyar felsőoktatásban tanuló hallgatók viszonyulása a magyar termékekhez és a Magyar Termék Nonprofit Kft. vállalathoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Trudics, Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Holo, Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Csongor (2020) A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Eszter (2020) A pozitív tagsági referenciacsoportok hatása a Z generáció információkeresési szakaszára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Viktória (2019) Az online tartalommarketing és annak alkalmazása a Szabó Imre Hair and Beauty vállalkozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kanyó, Alexandra (2019) A Hunguest Hotel Forrás szerb piacot célző marketingkommunikációs eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szemerédi, Petra (2019) Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Arany, Nóra (2019) A fogyasztók információkeresési és értékelési folyamatának vizsgálata dekorkozmetikai termékek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.