Lőkös-Szebenyi, Patrícia (2023) Hatékony fegyelmezés az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lór, Anna (2023) Magyarországi tapasztalatok a koronavírus okozta iskolabezárás idejéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Dóra (2023) Nyelvtanulási motiváció : hazai helyzetkép és motiválási lehetőségek a nyelvórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Temesi, Barbara (2023) Sajátos nevelési igényű tanulók iskolai integrációja, kiemelten kezelve az autizmust. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Martus, Daniella Petra (2023) A gyermekvédelem és az oktatás kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orbán, Bernadett (2023) A gyermekvédelmi rendszerben nevelkedett fiatal felnőttek iskolai teljesítménye és jövőképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Őze, Fanni Erzsébet (2023) A társas összehasonlítás motivációs hatásáról alkotott tanári nézetek feltárása a célelmélet alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kotroczó, Eszter (2022) Multikulturális nevelés: cigány/roma kisebbségek megjelenítése irodalomórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mutier, Uszáma (2022) Szövegértés-fejlesztés természettudományos tantárgyak oktatásába ágyazva, különös tekintettel a biológiára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mike, Andrea (2022) A drámapedagógia alkalmazása hátrányos helyzetű gyermekek körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Búsné Darvasi, Dolores Vivien (2021) Matematikatudás és a társadalmi háttér összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Nándor Zsolt (2021) Oktatás járvány idején : a digitális oktatás tapasztalatai a távoktatás alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zelei, Dóra (2021) Oktatási szegregáció Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakó, Patrícia (2021) A célelmélet TARGET-dimenzióit mérő kérdőív adaptálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Ágnes (2021) A kooperatív tanulás iskolai alkalmazása, különös tekintettel a szociális és az anyanyelvi kompetenciára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vajer, Tímea (2021) A tankötelezettség megkezdésének feltételei : óvodapedagógusok vélekedése a köznevelési törvény tankötelezettségre vonatkozó 2019. évi módosításáról a kezdeti tapasztalatok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabóné Csepregi, Boglárka (2020) Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth-Meszes, Bettina (2020) Az óvoda iskola átmenet pedagógiai kérdései és a drámapedagógia az iskola-előkészítés folyamatában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Adrienn (2020) Lemorzsolódás a felsőoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi, Anasztázia (2020) Olvasási stratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szlovák, Dávid (2020) A hátrányos helyzetű tanulók teljesítményét befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Eperjesi Tímea (2019) A drámapedagógia hatása a sajátos nevelési igényű gyermekekre. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Flachné, Földinszki Rózsa (2019) A hátrányos helyzet és a drámapedagógia kapcsolódási pontjai. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Zabos, Ella (2018) Az idegennyelv-tanulási motiváció jellemzői és alakulása tanulóink körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Börzsönyi, Ágnes (2018) Tanulmány a tanodákról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Karolina (2018) A család hatása a tanulási motivációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jevremov, Simona (2018) A kétnyelvűség iskolai kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szelecz, Dániel (2018) A nyelvtanulást befolyásoló tényezők Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Gábor Imre (2018) A projektmódszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Janotka, Zoltán (2018) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei földrajzórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szanka, Éva (2018) A tehetség értelmezésének, fejlesztésének szemléltető bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nuszpán, Natália (2017) Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kassai, Veronika Mária (2017) Az általános- és középiskolákban dolgozó pedagógusok vélekedése a gyermekvédelmi jelzőrendszerről, valamint azzal kapcsolatos szerepükről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hora, Josefina (2017) Bevonódás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, Gyula (2017) Cigány népismeret történelem tantárgyba ágyazva az 1848-49-es szabadságharc kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, István (2017) Multikulturális nevelés és iszlám Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Árva, Ágnes (2017) Roma gyerekek örökbefogadása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Brigitta (2017) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja: az autizmus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Dávid (2017) Szegregáció az általános iskolában Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dani, Bianka (2017) A hallássérült tanulók integrált oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Somoskövi, Noémi (2017) A hazai cigány/roma kisebbségek megjelenítésének lehetőségei a magyar irodalom órákon, a 12. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Abonyi, Péter (2017) A magyarországi cigányság oktatásának helyzete és javításának lehetőségei a történelem oktatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Nóra (2017) A szülői attitűd vizsgálata az integrációkutatásban autista kisgyermek esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Karácsonyi, Zsuzsanna (2017) A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata angol nyelv tantárgyhoz kapcsolódóan. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sipka, Tamás (2016) Hátránykezelés a kollégiumban - Hátránykompenzáló programok és hatásuk a kollégiumi nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Mónika (2016) A cigány irodalom beemelése a 9. évfolyamos irodalom tananyagba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Csilla (2016) A cigány irodalom beemelésének lehetőségei a 12. évfolyam irodalom tananyagába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bulyovszki, Sándorné (2016) A koragyermekkori fejlődés segítése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Göndöcs, Zsuzsanna (2016) A negyedik osztályosok olvasáskészségének összefüggései az olvasási motivációval. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiga, Vivien (2016) A sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Budis, Imola (2015) Egyházi iskolák és szegregáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Engi, Kristian (2015) Környezeti nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi, Petra (2015) Mozgáskorlátozott tanulók iskolai integrációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Spengler, Kitti Noémi (2015) A családi háttér és az olvasási teljesítmény összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Edina (2015) A hátrányos helyzet és az elemi alapkészségek fejlettségének összefüggése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiga, Vivien (2015) A sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pálinkás, Krisztina (2015) A szociális készségek, a magatartási problémák és a családi háttér összefüggése 4. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Henriett (2014) Az egyházi iskolák által gerjesztett szegregáció a nyíregyházi szegregációs per tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Szabolcs (2014) Az információs-kommunikációs technológiák lehetőségei a hátrányos helyzet enyhítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jenei, Anita (2014) Fegyelmezési problémák az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Béla (2014) Hetedik évfolyamos tanulók földrajzhoz kötődő tanulási motívumai és tanulási stratégiái. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vargáné Édes, Emőke Tünde (2014) Nyelvtanulás és motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Makádi, Balázs (2014) Pedagógusok és pedagógusjelöltek roma kisebbséggel kapcsolatos előítéletei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vanyóné Pósán, Zsuzsanna (2014) A kémia tantárgyhoz kapcsolódó motivációs jellemzőket befolyásoló tényezők 7. évfolyamos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kukáné Horváth, Barbara (2014) A multikulturális neveléshez kötődő attitűdök és ismeretek felmérése általános iskolai pedagógusok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi, Petra (2013) Az iskolai erőszak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rausch, Attila (2013) Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemző iskolai problémája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sisák, Bernadett (2013) Hátrányos helyzetű tanulók matematikai teljesítménye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szénási, Ágnes (2013) Kooperatív oktatás a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jenet, Orsolya (2013) Két empirikusan igazolt iskoláskor előtti komplex hátránykompenzáló program. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kollár, Krisztina (2013) Multikulturális nevelés és a roma kisebbség történetének megjelenése a történelemoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maróthy, Ildikó (2013) Multikulturális szemlélet erősítése földrajz órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Solymosi, Ildikó (2013) A családi háttér hatása a tanulók szociális kompetenciájának fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rotter, Dóra (2013) A diszlexia kezelésének néhány lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borosné, Vörös Magdolna (2013) A hátrányos helyzet és az iskolai magatartásproblémák összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Éva (2013) A tanulási motiváció és a tanulási környezet összefüggése tanulásban akadályozott és többségi tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsemberiné Futó, Ildikó (2012) Mentorok mentorálása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Kollár, Krisztina (2012) Multikulturális nevelés és a roma kisebbség történetének megjelenése a történelemoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Noémi (2012) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Rita (2012) A hátrányos helyzet és a szövegértés kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csőke, Zsanett (2012) A hátrányos helyzetű tanulók középiskolai továbbtanulását befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schimpl, Brigitta (2012) A roma népismeret beépítésének lehetőségei a középiskolai magyar irodalom oktatásába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Krizsán, Violetta (2011) Az iskolázottság és a munkaerőpiaci helyzet összefüggése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szigeti, Zoltánné (2011) Hátrányos helyzetű tanulók olvasási motivációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bathó, Edit (2011) Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű nyolcadik osztályos tanulók jövőképének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bártfai, Ildikó Zsuzsanna (2011) Természettudományos oktatásunk problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Andrásné (2011) A bölcsőde és az óvoda lehetőségei a hátrányos helyzetű gyerekek fejlődésének segítésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Petra Orsolya (2011) A roma kisebbség népességnövekedésével kapcsolatos tévhitek kezelésének lehetőségei földrajzórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Tender, Judit (2011) A tanulási motiváció jellemzői a matematika területén hátrányos helyzetű tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Valéria (2010) Az amerikai deszegregációs törekvések tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csizmazia, Ágnes (2010) Hallássérült tanulók integrációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sebestyén, Tamás (2010) Hátránykompenzálási lehetőségek óvodáskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csempesz, Péter Endre (2010) Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szihalmi, Krisztina (2010) Multikulturális nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Katalin (2010) Roma hallgatók a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi, Edina (2010) A motiválás gyakorlati megoldásai a hazai pedagógiai szaksajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Gábor (2010) A multikulturális nevelés elmélete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bereczky, Krisztina (2008) Pedagógusi tapasztalatok és nézetek a szegedi deszegregációs intézkedéssel összefüggésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.