Almási, Emőke (2023) Az egzisztenciális szorongások feloldása irodalomterápiás foglalkozásokon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Bernadett (2023) Az irodalomterápia alkalmazási lehetőségei nagyvállalati környezetben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Barát, Enikő (2023) Az olvasás hatása a mentális egészségre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Rita Dóra (2023) A narratív pszichológia szerepe az irodalomterápiában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Mike, Andrea (2023) A transzgenerációs traumák oldásának lehetőségei az irodalomterápia eszközeivel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Ágnes Emőke (2022) Drámapedagógiai módszerek alkalmazása az idegennyelv-oktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Szilvia Dominika (2022) Drámapedagógiai módszerek alkalmazása az osztályfőnöki tevékenységben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Várkonyi, Beáta (2022) Kompetenciahatárok és szerepek vizsgálata az irodalomterapeuta képesítéssel rendelkező pszichológusok körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Furák-Kristó, Ida (2022) Érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodában, a drámapedagógia és a gyermekjóga eszközeivel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Vig, Annabella (2019) Az agresszióval és viktimizációval kapcsolatban álló szociálisprobléma-megoldó készségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márta, Boglárka (2019) Szociálisprobléma-megoldás, empátia és a tudatelmélet vizsgálata serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiszár, Dr. Andrea (2019) Szociálisprobléma-megoldás, negatív orientáció és elkerülés vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Annus-Tóth, Beáta (2019) Tudatelmélet, kognitív fejlődés és szociálisprobléma-megoldás kapcsolata : gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek fejlődése óvodás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Annamária (2019) Videojátékozási és olvasási szokások és ezek motivációinak összefüggései a tudatelméleti képességekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Orsolya (2019) A pedagógusok szerepe a fiatalok öngyilkosságának megelőzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Györe, Judit (2019) A szociális probléma-megoldás és iskolai zaklatás kapcsolatának vizsgálata 12 és 14 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bódisné Király, Éva (2019) A tanulmányi eredményesség és a társas problémák megoldásának vizsgálata a serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsarkó, Beáta (2019) A tudatelmélet és empátia szerepe az előítéletek kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ágota (2018) Az eltérő fejlődésmenetű, 2-5 éves gyermekek szüleinek vizsgálata, vitális kimerültség, megküzdési módok, társas támasz, élettel való elégedettség, észlelt stressz tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kling, Eszter (2018) Az iskolai zaklatás kapcsolata a naiv tudatelmélettel és a szociálisprobléma-megoldás 12 és 14 éveseknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Urbán, Csilla (2018) Serdülők szociálisprobléma-megoldásának vizsgálata a negatív orientáció és az önértékelés függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ilyés, Ivett Bernadett (2018) Szociális készségek, tudatelmélet és munkamemória vizsgálata az általános iskola második és negyedik osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Plander, Nóra (2018) Szociális készségek, tudatelmélet és munkamemória vizsgálata óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsahegyi, Anna (2018) Szociálisprobléma-megoldás és szorongás összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Zsuzsa (2018) Tanulási nehézséggel küzdő szakgimnáziumi tanulók tanulási jellemzőinek, szorongásának és önértékelésének vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Abi-Ali, Nóra (2018) A figyelemhiányos hiperaktivitási zavar (ADHD) modern szemlélete és vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mandel, Henriett (2018) A hallgatói kiégés rizikó és protektív tényezői egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozár, Dr. Judit (2018) A tudatelmélet életkori különbségei, összefüggése az empátia faktoraival és a szociálisprobléma-megoldással serdülő és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Cseszneg, Péter (2018) A tudatelmélet és a tekintetkövetés, illetve a kreativitás miként hat azon képességünkre, hogy átlássunk egy bűvész trükkön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kránitz, Ildikó (2018) A tudatelmélet összefüggésének vizsgálata az elkerüléssel, a negatív orientációval, és a szorongással serdülő és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schillinger, Kata Fruzsina (2017) Autizmus spektrumzavar és kreativitás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szemerédi, Edina (2017) Az autizmus spektrum zavarral kapcsolatos ismeretek és attitűdök felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Beáta (2017) Gyermekvédelmi szakellátásban nevelőszülőknél nevelkedő gyermekek fejlődése: a tudatelmélet és szociálisprobléma-megoldás kapcsolata óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kisné Pányi, Zsófia (2017) Integrált osztályok vizsgálata a közösség szerepének szempontjából. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Dalma Mária (2017) Kiégés jelenségének vizsgálata a különböző feladatellátásban dolgozó gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Burány, Alexandra (2017) Sajátos nevelési igényű tanulók érzelmi képességeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Retkes, Edit (2017) Sajátos nevelési igényű és többségi tanulók osztályközösségeinek szociometriai felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Tamara (2017) Tanulásban akadályozott gyermekek szociális kompetenciájának mérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Nelli (2017) Tudatelmélet és a szociális készségek közötti kapcsolat mérése serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barsi, Dániel (2017) A szociális kompetencia fejlesztési lehetőségei az általános iskolában a matematika tantárgy keretein belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vig, Annabella (2017) A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás vizsgálata serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bódisné Király, Éva (2017) A társas problémák megoldásával kapcsolatos negatív orientáció és a az elkerülés vizsgálata a serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Richárd (2017) A társas problémákhoz való negatív orientáció és az elkerülés vizsgálata serdülőkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vig, Annabella (2016) Az integrációval kapcsolatos tanári attitűd és az empátia kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdős, Melinda (2016) Az iskolai kötődés és a teljesítménymotiváció összefüggései a 10-11. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kántorné Hunyadi, Virág (2016) Az értelmi fogyatékos személyek erkölcsi gondolkodásának társadalmi megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Kata Patricia (2016) Down-szindrómás gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kissné Varga , Edit Ildikó (2016) Mentálhigiénés foglalkozás a hajdúszoboszlói Éltes Mátyás Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Genye, Helga (2016) SNI gyermek a családban: Az értelmi akadályozottság hatása a tesvérkapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Dóra (2016) Sajátos nevelési igényű gyermek a családban. A krízishelyzet hatása a szülők nevelési stílusára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szigeti, Aliz Zsuzsanna (2016) Sérült gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Réka (2016) Sérült gyermek a családban. Az elfogadás folyamata és mértéke a szülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakos, Edina (2016) Sérült gyermek nevelőszülői gondozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csirinyi, Luca (2016) Tanulásban akadályozott serdülők baráti kapcsolatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurdi, Réka Noémi (2016) "Te is más vagy, te sem vagy más" fogyatékos személyekkel kapcsolatos negatív attitűdök és sztereotípiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Major, Dóra (2016) A fogyatékos személyek megítélése társadalmunkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tewodros, Inez Patrícia (2016) A magyar gyógypedagógia történeti áttekintése és a fogyatékossággal kapcsolatos attitűdök változásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Mónika Szilvia (2016) A médiában megjelenő agresszió és a deviáns magatartás összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdók, Leontina (2016) A roma tanulók magyarországi helyzete az elmúlt 20 évben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajnáczky, Flóra Anna (2016) Összehasonlító tanulmány a tipikus fejlődésmenetű és az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szociális készségeikre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Dóra (2016) A stressz és a szociális támogatás mértékének felmérése autista és tipikus fejlődésmenetű gyermekek szüleinél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fricz, Beáta (2016) A tudatelmélet és a szociális problémamegoldás összefüggései: Általános iskolás korú gyerekek társas problémamegoldó képességének, szociometriai helyzetének viszonya a mentális állapottulajdonítással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Földesi, Csenge Julia (2015) Súlyosan-halmozottan fogyatékos emberek a társadalomban – Attitűdök és attitűdváltozás a fiatalok és a felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.