Buczkó, Linda (2010) Médianevelés a katolikus (hit)oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Keresztes, Judit (2010) Új technológiák a politikai marketingben - A web 2.0 és az interaktív marketing az Amerikai Egyesült Államokban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Murányi, Zita Petra (2010) A magyar gasztroblogoszféra kialakulása, a trendszetter hazai gasztroblogok marketingkommunikációs stratégiái a nemzetközi trendek tükrében és az általuk generált kulturális, társadalmi változások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Justyák, Péter (2010) A modern spin-off sorozatok kialakulásának előzményei és fejlődésük napjainkig - Az NCIS: Los Angeles című sorozat elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Attila (2010) A street art története és magyarországi megjelenése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dienes, Vivien (2009) Gyermekek és a reklám kapcsolata: A média hatása a felnövő generációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.