Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 49.

Schädt, Andrea (2021) Egy kísérleti DIFER-fejlesztőprogram alkalmazása első osztályos gyermekeknél. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tari, Anna Ildikó (2021) A kreatív írás szerepe és vizsgálata az általános iskola felső tagozatos tanulóinak körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kórusné Nagygyörgy, Bettina (2021) A különleges bánásmódot igénylő BTMN-es gyermekek anyanyelvi fejlesztésének lehetőségei óvodáskorban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Teknős, Viktória (2019) A fordítás rejtelmei: Nietzsche nyomában - a Zarathustra magyar nyelvű fordításainak összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petróczki, Györgyi (2018) Az anyanyelvi (írási, olvasási) zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simityné Mészáros, Judit Stefánia (2018) Az olvasási teljesítmény és a szövegértés vizsgálata az általános iskola 2. évfolyamán. Az olvasási teljesítmény és a szövegértés összefüggései a szociális háttérrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Noémi (2018) Az írott reklámok által használt leggyakoribb manipulatív stratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfiné Sódar, Szilvia (2018) A kisgyermekek beszédzavarainak korai felismerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Erzsébet (2017) Az óvodáskori beszédfejlődés és beszédfejlődési zavarok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eperjesi, Judit (2017) Megkésett beszédfejlődésű tanulók anyanyelvi kompetenciájának fejlesztése 1-6.osztályig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Eszter (2017) A kisgyermekek beszédzavarainak korai felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apróné Trajer, Szilvia (2016) Az (anyanyelvi) írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Mariann (2016) Az írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Róth, Ilona (2016) Kommunikatív kompetencia fejlesztése felső tagozaton. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Orsolya Bettina (2016) A beszédzavarok korai felismerése kisgyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mártonné Kádár, Zsuzsanna (2016) A kisiskolások szövegértése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőkéné Lődi, Ibolya (2016) A különleges bánásmódot igénylő BTMN-es tanulók fejlesztésének lehetőségei a kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faltum, Kristóf Jeromos (2016) A különleges gondozást igénylő, beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel rendelkező tanulók kiscsoportos és egyéni fejlesztésének lehetőségei kisiskolás korban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Kovács, Éva (2016) A szövegértés fejlesztésének kezdeti lépései. Olvasástanítási módszerek és eljárások a betűtanítás időszaka után. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kövesdi, Dóra (2015) Patrick Rothfuss A királygyilkos krónikája című művének eredeti nyelvű és magyar fordításának az összehasonlító elemzése az ekvivalencia elveinek a figyelembevételével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bán, Mónika (2015) A kommunikatív kompetencia fejlesztése az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Belovics, Tamás (2015) A sajtó mint a hatalom nyelvi manipulációs eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Judit (2014) Az (anyanyelvi) írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerti, Ida (2014) Gyakori helyesírási hibák az általános iskola 4-8. osztályaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laszák, Andrea (2014) Szövegértés vizsgálata az általános iskola 6. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laszák, Andrea (2014) Szövegértés vizsgálata az általános iskola 6. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kitti (2014) A helyesírás bizonyos kérdései - az igekötők - általános és középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kitti (2014) A helyesírás bizonyos kérdései - az igekötők - általános és középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ancsin, Kinga (2014) A kisgyermek beszédzavarainak korai felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Remisch, Annamária (2014) A kisgyermekkori beszédfejlődés, beszédfejlődési zavarok és ezek terápiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Zsanett (2014) A kommunikatív kompetencia fejlesztése az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vecseriné Nagy, Piroska (2014) A különleges bánásmódot igénylő BTMN-s tanulók anyanyelvi fejlesztésének lehetőségei a kisiskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Zita (2013) Az (anyanyelvi) írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Torma, Izabella (2013) Az artikulációs zavarok terápiás kezelése óvodáskor végén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Vivien (2013) „Idegen nyelveket tudni szép, a hazait pedig lehetségig mívelni kötelesség!” A magyar nyelvtan, valamint a magyar helyesírás oktatásának problémaköre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsné Csávás, Zsuzsanna (2013) A helyesírás tanítása az általános iskola első négy osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencse, Noémi (2013) A kisgyermekek beszédhibáinak korai felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Katalin (2013) A kommunikatív kompetencia fejlesztése általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Katalin (2013) A kommunikatív kompetencia fejlesztése általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Anna (2013) Írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hronyecz, Mária (2012) A helyesírás-tanítás alapjai a tanulási zavarok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Knyihár, Nóra Katalin (2012) A kisgyermek beszédzavarainak korai felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Anikó (2012) A magyar mint anyanyelv hatásának vizsgálata a német mint idegen nyelv elsajátításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Anikó (2012) A magyar mint anyanyelv hatásának vizsgálata a német mint idegen nyelv elsajátításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fiedler, Antal (2011) Az elektronikus kommunikáció hatásai a tizenévesek nyelvhasználatára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ungerné Debreczeni, Ildikó (2010) Az olvasási és írási zavarok szűrése az általános iskola első osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paksi, Diána (2010) A kommunikatív kompetencia fejlesztése az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyeraj, Ákos (2010) Írás- és grafomotoros fejlesztés óvodás és kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Réka (2010) A szleng használatának bizonyos aspektusai : vizsgálat három kecskeméti középiskola diákjainak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 1. 20:11:39 CEST.