Csúri, Zoltán (2007) Egy ipari akkumulátorok szervizelésével foglalkozó vállalkozás gazdasági kapcsolatainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Asztalos, Katalin (2007) Online marketing vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simonné Molnár, Ildikó (2007) A befolyásolás művészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Imréné Kiss, Ágnes (2007) A szegénység fogalmának különböző mehatározásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turú, Gusztáv (2006) Az élelmiszerpiac változása a '90-es évektől napjainkig Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csarmaz, Kitti (2006) Egy konkrét vállalat piaci helyzetének, üzleti tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Hajnalka (2006) Egy konkrét vállalkozás üzleti tevékenységének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián, Ibolya (2006) Fogyasztói szokások változása a hazai élelmiszer piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Emőke (2006) Megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az élelmiszerpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon-Jójártné Bárkányi, Éva (2006) Megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az élelmiszerpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Gábor (2006) Vállalati kultúra és szociális koncepció bemutatása a Tesco Global Áruházak Rt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kassainé Kiss, Melinda (2006) A külföldi áruházláncok megjelenésének hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Erika (2006) A nők fogyasztási szokásainak változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Ferenc (2006) A szénsavas üdítőitalok egy részének bemutatása a gyorsan forgó termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horvát, Mariann (2006) A tisztességtelen reklámok hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sánta, Mónika (2005) Az élelmiszeripar és az élelmiszer kiskereskedelem helyezete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bulyáki, Balázs (2005) Bulyáki Állattartó Telep, mezőgazdasági tevékenységem bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petró, Ágnes Emília (2005) Elektronikus kereskedelem Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sziráczki, Tibor (2005) Márkapolitika a gyógyszerkereskedelemben vény nélküli gyógyszerek marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ernő (2005) "Pályán maradni" avagy az Elektrománia versenyképessége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Agócs, Györgyi (2005) Turisztikai lehetőségek Fábiánsebestyénen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bárkányi, Ida (2005) A balástyai Zöldség- és Virágfesztivál bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Kitti (2005) A falusi turizmus lehetősége Zsombón. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Norbert (2005) A személyes eladás jelentőségének vizsgálata az autóértékesítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dormány, Dániel (2004) 3Varga Betéti Társaság piaci tevékenységének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
György, Melinda (2004) Az üzleti élet, a marketing, a reklámozás és az etika kapcsolatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Makra, Máté (2004) Bloemenveiling Aalsmeer az Aalsmeer-i Virágtőzsde bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Majzik, József (2004) CarnaudMetalbox vállalat üzletpolitikája, változásai: esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Furucz, Hajnalka (2004) Csomagolás és design. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Waszlavszki, Magdolna (2004) Közvetlen értékesítés az AVON Hungary és az Oriflame Natural Swedish Cosmetics tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszti, Balázs (2004) A Public Relations (PR) szerepe és jelentősége napjainkba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kószó, Róbert (2004) A SZ-ÜD Kft. tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Gergely (2004) A Vetter kft. marketing stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horvát, Imre János (2004) A biotermékek helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Szabolcs József (2004) A bor piaci értékesítésének kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ricz, András (2004) A falusi turizmus fejlesztési lehetőségei a határmenti régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Guszter, Gabriella (2004) A fiatal felnőttek bevételeinek és azok felhasználásának alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiszel, Bernadett (2004) A fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Zsanett (2004) Ültetvényberuházás megtérülésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Norbert (2004) A márkák általános viselkedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Veronika (2004) A reklám hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, György (2004) A vállalkozások makrokörnyezetének legfontosabb tényezői és elemzési módszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Major, Kornélia (2003) Az "Exluzív" virágszalon marketingstratégiája a TESCO-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Laczik, Marietta (2003) Fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mazug, Tímea (2003) Kecskesajt előállítás és értékesítés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Végh, Antónia (2003) Körte-Organica Környezettechnológiák Rt. belső környezetének elemzése (SWOT-elemzés). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Mária (2003) Mezőgazdasági őstermelők piaci helyzetének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, László (2003) A Referencia Építőipari Kft. belső környezetének elemzése SWOT analízis alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Földi, Noémi (2003) A reklám hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Igaz, Tamás (2002) Egy családi gazdaság piaci helyzetének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Krisztián (2002) Novaplant 2002 Bt. piacrajutásának lehetőségeinek marketing vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kővágó, Szabolcs (1999) A hazai értékpapírpiac fellegvára, a BÉT. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Csák, Gyula (1995) A németországi magángazdálkodás a mezőgazdaságban. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Palecska, Csaba (1995) A szegénység helyzete Magyarországon 1945 előtt és után. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Szabó, László (1994) Munkanélküliség Magyarországon. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.