Browse by Institution and Specialization

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Number of items: 16.

Bujdosóné Dr. Dani , Erzsébet (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosóné Dr. Dani , Erzsébet (2016) Saját pedagógiai modell alkalmazása a "bit-generációs" informatikus könyvtáros képzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csomorné Bárány, Melinda (2016) Könyvtárpedagógia-tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi, László (2016) A papírszínház könyvtárpedagógiai felhasználási lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2016) Könyvtárpedagógia-tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kürtösi, Zsolt Elemérné (2016) Könyvtár-pedagógia tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Hedvig Éva (2016) Könyvtárpedagógia – tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipák, Andrea (2016) Könyvtárpedagógia-tanár szakos portfolió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipák, Andrea (2016) A jánoshalmi Hunyadi Iskola könyvtárának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Nóra (2016) Könyvtárpedagógia-tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Muzsnyai, Nikolett Timea (2016) Könyvtár-pedagógia tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szabina (2016) A fejlesztő biblioterápia alkalmazásának lehetőségei az iskolai könyvtárban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sikó, Irén (2016) Az iskolai könyvtár helye, szerepe és lehetősége egy egyházi fenntartású intézményben Kecskeméti Református Gimnázium. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sikó, Irén (2016) Könyvtár-pedagógia tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Krisztina Eszter (2016) Könyvtár-pedagógia tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szanka, Éva (2016) Könyvtár-pedagógia tanár szakos portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 11. 02:12:31 CEST.